مقالات

بازی با اسباب بازی مک کویین چه مهارت هایی را در کودک پرورش می‌دهد؟

اسباب بازی مک کویین، اگر پرطرفدارترین ماشین اسباب بازی بین کودکان نباشد، قطعاً جزء چند اسباب بازی محبوب و پرطرفدار است. انیمیشن ماشین‌ها یکی از بهترین انیمیشن‌هایی است که شرکت انیمیشن سازی دیزنی ساخته است و کمتر کسی پیدا می‌شود که این کارتون زیبا را ندیده باشد. لایتینگ مک کویین، شخصیت اصلی این انیمیشن، که یک ماشین مسابقه قرمز رنگ است در همان روز های اول تبدیل به یکی از محبوب ترین شخصیت‌های کارتونی شد و همه کودکان را شیفته خود کرد.

تفاوت مک کویین با ماشین‌های اسباب بازی دیگر

اسباب بازی مک کویین با سایر ماشین‌های اسباب بازی تفاوت‌هایی دارد که بیشتر بخاطر شخصیت نهفته در این اسباب بازی است. معمولاً ماشین‌های اسباب بازی برای کودکان فقط اسباب بازی‌هایی هستند که با آنها سرگرم می‌شوند و ساعت‌ها بازی می‌کنند. اما ماشین مک کویین به دلیل داشتن ظاهری خندان و شاد که داستان جذاب مک کویین را مدام به یادآور می‌کند، برای کودکان تبدیل به یک دوست خوب نیز شده است.

همچنین ماشین‌های اسباب بازی دیگر، دارای چهره‌ی انسان نما نیستند اما ماشین مک کویین دارای چهره‌ای خندان و دوست داشتنی است که باعث علاقمندی شدید کودکان به آن شده است. در بعضی از مدل‌های ساخته شده از این اسباب بازی، دهان مک کویین تکان می‌خورد و حرف می‌زند.

دلیل علاقه کودکان به اسباب بازی مک کویین

اصلی ترین دلیل علاقه‌ی کودکان به اسباب بازی مک کویین، کارتون ماشین ها است. این انیمیشن که در سال 2006 توسط دیزنی ساخته شد توانست کودکان و نوجوانان زیادی را مجذوب خود کند. داستان این انیمیشن حول شخصیت مک کویین می‌چرخد که قبل از شروع مسابقه خود در اتوبانی راه خود را گم می‌کند و به یک روستا می‌رسد در آنجا با ماشینی به نام ماتر آشنا می‌شود و ماجراجویی‌های ماتر و مک کویین از همان لحظه رقم میخورد.

این انیمیشن به دلیل اینکه به ماشین‌ها جان داده بود یک سوپرایز برای عاشقان ماشین و کودکان بود. کودکان و نوجوانان با تماشای این کارتون به شدت به مک کویین علاقه‌مند شدند به طوری که هر کودکی آرزو دارد که یکی از این ماشین‌ها را در اتاقش داشته باشد.

ماشین مک کویین برای کدام رده سنی ساخته شده است؟

ماشین‌های اسباب بازی دارای رده سنی خاصی نیستند و تقریبا برای تمام گروه‌های سنی مناسب هستند. اسباب بازی مک کویین نیز از این قائده مستثنی نیست و برای همه‌ی افراد در تمامی سنین مناسب است.

این اسباب بازی برای کودکانی که به ماشین علاقه دارند، بسیار مناسب است. داشتن چهره‌ای خندان و رنگ قرمز زیبا از ویژگی‌های ظاهری جذاب ماشین مک کویین است. حتی کودکانی که انیمیشن ماشین‌ها را ندیده اند هم علاقه‌ی زیادی به این ماشین دارند که همین باعث می‌شود که کارتون ماشین‌ها را حداقل برای یکبار تماشا کنند.

برای نوجوانان نیز به دلیل نوستالژی بودن این اسباب بازی، ماشین شارژی مک کویین انتخاب مناسبی است زیرا با دیدن این محصول خاطرات شیرین کودکی آنها زنده خواهد شد.

برای بزرگسالانی که کلکسیونر هستند نیز خرید ماشین اسباب بازی مک کویین به دلیل خصوصیات ظاهری‌اش مانند رنگ زیبا و طراحی منحصر به فردی که دارد، می‌تواند یک نمونه جذاب و زیبا در کلکسیون شما باشد.

آیا ماشین مک کویین هدیه خوبی است؟

بله اسباب بازی مک کویین برای کودکان و نوجوانانی که کارتون ماشین‌ها را دیده اند، می‌تواند یک هدیه خاطره انگیز باشد که در روز تولدشان دریافت می‌کنند.

این ماشین حتی برای دختر بچه‌ها نیز یک اسباب بازی خاطره انگیز است و اگر دختر شما نیز به ماشین‌ها علاقه دارد یا کارتون آن را تماشا کرده باشد، ماشین مک کویین یک هدیه‌ی جذاب خواهد بود.

قیمت ماشین مک کویین چقدر است؟

اسباب بازی‌ها بر اساس کیفیت مواد به کار رفته، شرکت سازنده، وزن و ابعادی که دارند، دارای قیمت متفاوت خواهند بود. ماشین‌های اسباب بازی نیز بر اساس ویژگی‌هایی مانند سرعت، قدرت، کنترلی یا شارژی بودن و نوع باتری به کار رفته در ساختشان دارای انواع قیمت هستند.

برای مثال قیمت ماشین کنترلی مک کویین به دلیل داشتن موتور قدرتمند و توانایی حرکت با سرعت بالا نسبت به مدل‌های ساده آن مانند ماکت مک کویین بیشتر است.

لوازم جانبی ماشین اسباب بازی مک کویین

اگر انیمیشن ماشین‌ها را دیده باشید، می‌دانید که مک کویین را یک تریلی که ظاهری قرمز رنگ و شبیه به مک کویین دارد حمل می‌کند به همین دلیل برای تکمیل ست ماشین‌های خود تریلی مک کویین را تهیه کنید. شما می‌توانید با قرار دادن ماشین خود در این تریلی، مک کویین را جابه‌جا کنید و از بازی با آن لذت ببرید.

ست پارکینگ مک کویین نیز از ست‌های واجب برای این ماشین است. با مونتاژ کردن قطعات این اسباب بازی‌ می‌توانید یک پارکینگ جذاب و کامل برای ماشین‌های خود بسازید و از رانندگی در آن لذت ببرید.

بازی با ماشین مک کویین چه فوایدی دارد؟

بازی با اسباب بازی‌ها فواید زیادی دارد به خصوص اگر آن اسباب بازی از یک انیمیشن موفق ساخته شده باشد. شخصیت مک کویین یک شخصیت شجاع و پر تلاش است که هر کودکی را مجذوب خود می‌کند.

. بازی با ماشین مک کویین روحیه‌ی شکست ناپذیری و تسلیم نشدن را در بچه تقویت می‌کند.

. یکی دیگر از فواید بازی با ماشین اسباب بازی مک کویین، تقویت مهارت‌های حرکتی کودک است.

. مک کویین یک شخصیت با اعتماد به نفس و خستگی ناپذیر است که کودکان با الگو پذیری از او و تقلید از ویژگی‌های مثبت مک کویین مانند تلاش بی اندازه برای بهترین بودن و داشتن روابط اجتماعی خوب با دوستانش، بتوانند اعتماد به نفس و روابط اجتماعی خود را تقویت کنند.

. بازی با این اسباب بازی، قدرت خیال پردازی و قوه تخیل کودک را نیز افزایش می‌دهد. آنها خود را جای شخصیت این کارتون قرار می‌دهند و مدام در حال خیال پردازی خواهند بود.

. بازی با ماشین کنترلی مک کویین نیز نحوه کنترل و بازی با این ماشین‌ها را به کودک یاد می‌دهد.

ماشین مک کویین برای دختر بچه‌ها یا پسر بچه‌ها؟

اسباب بازی‌هایی مانند مک کویین هم برای دختربچه‌ها و هم برای پسربچه‌ها مناسب هستند و اینکه بسیار از افراد فکر می‌کنند ماشین اسباب بازی به دلیل ماشین بودنش فقط برای پسربجه‌ها مناسب هستند، یک تصور نادرست است. به همین دلیل حتی دختر بچه‌ها نیز میتوانند ساعت ها سرگرم بازی با این اسباب بازی شوند.

مجموعه فیلم‌های مک کویین و ماشین‌ها

ماشین‌ها ساخت 2006: داستان این انیمیشن حول شخصیت لایتینگ مک کویین می‌چرخد که قبل از شروع مسابقه خود در اتوبانی راه خود را گم می‌کند و به یک روستا می‌رسد در آنجا با ماشین یدکشی به نام ماتر آشنا می‌شود و ماجراجویی‌های ماتر و مک کویین از همان لحظه رقم میخورد و … .

ماشین‌ها 2 ساخت 2011: داستان گروهی از ماشین­‌های قدیمی و قراضه­‌ای است که تصمیم به خرابی ماشین­های مسابقه، ازجمله مک­‌کویین را، در زمان برگزاری مسابقات جام‌جهانی دارند. ماتر که دوست صمیمی مک­‌کویین است، با کمک دو مأمور مخفی برای پیداکردن و دستگیری رییس گروه با ماشین­‌ها درگیر می­شود و جانش را به‌خطر می­‌اندازد.

ماشین‌ها 3 ساخت 2017: در این قسمت از فیلم مک‌کویین باید تصمیم بگیرد که از مسابقه‌دادن کناره‌گیری کند و جایش را به جوان‌ترها بدهد یا همچنان سعی کند در مسابقات شرکت کند. او در این قسمت با کروز آشنا می‌شود که … .

خرید آنلاین ماشین مک کویین

فروشگاه نیماپروداکت با چندین سال سابقه درخشان در تامین ماشین کنترلی و اسباب بازی مک کویین دارد، علاوه بر تضمین اصالت و سلامت کالا ها به شما این اطمینان را می دهد که محصولی با کیفیت و مناسب خریداری می کنید. همچنین شما می توانید در صورت داشتن هرگونه سوال با کارشناسان فروش ما در تماس باشید تا خریدی آسوده و مطمئن را تجربه کنید.

سخن پایانی

ماشین مک کویین، یکی از محبوب ترین ماشین‌های اسباب بازی‌ای که تا به حال ساخته شده است. تقریباً  همه‌ی کودکان کارتون ماشین‌ها را تماشا کرده اند و با شخصیت مک کویین آشنایی کامل دارند و به همین دلیل هر کودکی مشتاق است تا یکی از این اسباب بازی‌هارا داشته باشد. شما با خرید اینترنتی اسباب بازی مک کویین برای کودکتان او را شگفت زده و خوشحال خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =