بازی و سرگرمی کودک

آیا اسباب بازی فرفره‌های انفجاری وجود دارد؟

آیا اسباب بازی فرفره‌های انفجاری وجود دارد؟

آیا اسباب بازی فرفره‌های انفجاری وجود دارد؟ این اسباب بازی که برگرفته از انیمیشنی به همین نام است، یکی از اسباب بازی‌های مورد انتظار و محبوب کودکانی است که به این انیمیشن علاقه دارند. شخصیت اصلی این سریال نیز پسر بچه‌ای پر انرژی و با ذوق است که به ورزش کردن علاقه بسیار زیادی دارد به همین دلیل نیز اسباب بازی فرفره انفجاری برای کودکان علاقه‌مند به ورزش یک اسباب بازی ایده‌آل است.

تاریخچه اسباب بازی فرفره‌ انفجاری

تاریخچه اسباب بازی فرفره‌ انفجاری + آیا اسباب بازی فرفره‌های انفجاری وجود دارد؟

هرچند که اسباب بازی فرفره‌های انفجاری، اسباب بازی جدیدی نیست اما در سالهای اخیر طرفداران و هواداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده‌اند و باعث شده تا بسیاری از افراد به فکر خرید اسباب بازی فرفره انفجاری باشند.

اسباب بازی فرفره‌های افنجاری به دلیل استقبال فراوان بینندگان از سریال پرطرفدار بی بلید به سرعت ساخته شد. دو شرکت معروف ژاپنی و آمریکایی تارکو تومی و هاسبرو، با وجود گذشت چندین سال از ساخت اولین اسباب بازی فرفره‌های انفجاری، هنوز این اسباب بازی را برای علاقه‌مندانش طراحی و تولید می‌کنند.

معرفی اسباب بازی فرفره انفجاری

معرفی اسباب بازی فرفره انفجاری

این اسباب بازی یک بازی گروهی است که کودکان می‌توانند در جمع خانواده و یا دوستان ساعت‌ها سرگرم بازی شوند. این اسباب بازی دارای  مدل‌های مختلفی است که برای هر کودکی و با هر سلیقه‌ای مناسب هستند. کودکان هنگام بازی با فرفره‌های افنجاری با دوستان و افراد خانواده خود تعامل دارند. با خرید اسباب بازی فرفره‌های انفجاری آنها قوانین بازی گروهی را یاد می‌گیرند و طی بازی با این اسباب بازی شروع به ساخت استراتژی‌های حمله و دفاع مختلف می‌کنند. همین خیال پردازی سبب می‌شود تا کودک شما قوه تخیل خود را به صورت ناخودآگاه تقویت کند.

این اسباب بازی از سه قسمت مهم و اصلی ساخته شده است که هر کدام نقش عملکردی متفاوتی با دیگری دارد. شما می‌توانید این قطعات را شخصی سازی کرده و با تعویض قطعات فرفره انفجاری ویژگی‌هایی مانند سرعت و وزن این اسباب بازی را تغییر دهید و فرفره ایده‌آل خود را بسازید.

انواع فرفره انفجاری

لایه انرژی: اصلی ترین جزء این اسباب بازی است. وظیفه لایه انرژی این است که هنگام برخورد دو فرفره به یکدیگر، اول هدف خود را شناسایی کند و سپس آن هدف رو مورد اصابت قرار دهد.

قطعه کنترل کننده یا استادیوم: قطعه‌ای است که دارای اندازه‌های عرضی مناسب بوده که بر روی استقامت، سرعت و شتاب تاثیر مستقیم می‌گذارد. استادیوم با صفحات دیگر در تماس بوده و با آنها برخورد می‌کند.

دیسک فورج: تاثیر مسقیم بر روی وزن و نوع جرکت و چرخش فرفره دارد و دارای شکل‌های و اندازه‌های مختلف است.

انواع فرفره انفجاری

اسباب بازی فرفره‌های انفجاری دارای چهار مدل مختلف بوده که برای هر کودکی با هر سلیقه و استراتژی‌ای مناسب است.

فرفره انفجاری هجومی

فرفره انفجاری هجومی

این فرفره‌ها نوکی تخت دارند و به همین دلیل هنگام برخورد با فرفره دیگر، سطح تماس بیشتری را با استادیوم ایجاد ‌می‌کنند که به همین دلیل فرفره انفجاری مخصوص حمله از سرعت و شتاب بالایی برخوردار است که سرعت فرفره حریف را کاهش می‌دهد.

به دلیل تقسیم نا منظم وزن دیسک فورج بر روی فرفره‌های انفجاری، آنها را کاملا غیرقابل پیشبینی کرده است و باعث می‌شود تا این فرفره‌ها حملات مخرب داشته باشند. وجود سطح دندانه دار در لایه انرژی نیز باعث شده تا هنگام بر خورد با رقیب خود قدرت بیشتری داشته باشد.

بهترین و پرطرفدار ترین فرفره‌های انفجاری هجومی هستند.Valtryek و Doomscizor D2

فرفره انفجاری دفاعی

این فرفره‌ها نقطه مقابل فرفره‌های هجومی هستند تا بتوانند تاثیرات حملات آنها را کاهش دهند. طراحی گرد و کروی لایه انرژی در این فرفره‌ها سبب شده تا از استقامت و تعادل خوبی برخوردار باشند.

معروف ترین فرفره‌های دفاعی بازار هستند.Kerbeus K2 و Wyvron W2

فرفره انفجاری استقامتی

وجود نوک نازک و تیز در فرفره‌های استقامتی سبب شده تا سرعت چرخش آنها در زمان طولانی ثابت بماند و کم نشود. به دلیل تقسیم برابر و یکسان وزن دیسک فورج استقامت و پایداری این فرفره‌ها بسیار زیاد شده است. برای داشتن یک فرفره انفجاری مقاوم باید از دیسک

استفاده کنید.JWRK

فرفره انفجاری تعادلی

فرفره تعادلی ترکیبی از سه فرفره‌ی هجومی، دفاعی و مقاوم است. این فرفره برای هر سه ویژگی نام برده مناسب است و شما می‌توانید با ترکیب قطعات فرفره، یک فرفره انفجاری تعادلی مناسب را بسازید.

ابزار لازم برای بازی با فرفره‌های انفجاری

 

ابزار لازم برای بازی با فرفره‌های انفجاری

شما برای بازی با این اسباب بازی به دو فرفره انفجاری، دو لانچر مخصوص و یک استادیوم برای انجام بازی نیاز دارید. شما با کنترل استادیوم می‌توانید به مبارزه نظارت داشته باشید تا اطمینان پیدا کنید که فرفره‌ها در تماس با یکدیگر هستند. شما می‌توانید برای پرتاب تیغه‌ها بر روی استادیوم از دست خود کمک بگیرید اما برای داشتن عملکرد مطلوب، بهتر است از لانچر مخصوص استفاده کنید.

علت علاقه کودکان و نوجوانان به فرفره‌های انفجاری

افراد در سنین کودکی توجه خاصی به انیمیشن‌ها دارند و به همین دلیل کودکان همیشه در حال خیال پردازی و نقش آفرینی در آن انیمیشن هستند. کودکان علاقه زیادی به ایفای نقش به عنوان شخصیت آن انیمیشن را دارند و به همین دلیل هنگام پخش سریال فرفره انفجاری یا بی بلید کودکان در سراسر دنیا خواهان حداقل یکی از این فرفره‌های انفجاری هستند و والدین نیز اقدام به خرید فرفره انفجاری ارزان کردند.

فرفره انفجاری با کیفیت را از کجا بخریم؟

فروشگاه نیما پروداکت با چندین سال سابقه درخشان در تامین انواع اسباب بازی فرفره‌های انفجاری در تهران است. علاوه بر تضمین اصالت و سلامت کالا ها به شما این اطمینان را می دهد که محصولی با کیفیت و مناسب خریداری می کنید. همچنین شما می توانید در صورت داشتن هرگونه سوال با کارشناسان فروش ما در تماس باشید تا خریدی آسوده و مطمئن را تجربه کنید.

سخن پایانی

اسباب بازی فرفره‌های انفجاری در طی سال‌ها طرفداران خاص خود را پیدا کرده اند. این اسباب بازی به دلیل گروهی بودن و قابلیت بازی با آن با تعداد بیشتر از دو نفر تبدیل به یک اسباب بازی ایده‌آل برای کودکان علاقه‌مند به بازی‌های گروهی شد به طوری که فرفره انفجاری برای آنها تبدیل به یک اولویت شده است. شما نیز میتوانید با خرید فرفره انفجاری برای فرزندتان، ساعت‌ها او را سرگرم بازی با این فرفره‌های جذاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 8 =