بازی و سرگرمی کودک

انواع فیگور اسباب بازی برای کودکان سنین 3 الی 12 سال

انواع فیگور اسباب بازی برای کودکان

انواع فیگور اسباب بازی برای کودکان از اسباب بازی های خاص و فوق العاده جذاب به شمار می آیند. فیگورها شخصیت های محبوب انیمیشن ها، شخصیت های برجسته ی فوتبالی، کشتی کج کاران و شخصیت‌های کتاب ها و داستان های ماورال را به زندگی واقعی کودکان وارد می کنند. البته فیگور ها در بین بزرگسالان نیز طرفدار های خاص خود را دارند.

امروزه برند های مطرح تولید کنندگان اسباب بازی، اقدام به تولید انواع فیگور اسباب بازی برای کودکان کرده‌اند و به دلیل محبوبیتی که انواع فیگورها و اکشن فیگورها در بین بزرگسالان دارند، منحصراً به عنوان اسباب بازی دیده نمی شوند.

فیگورهای با کیفیت، با طراحی دقیق و جزئیات شباهت بسیار زیادی به شخصیت های اصلی خود دارند و همچنین به کار بردن مواد اولیه با کیفیت در ساخت آن‌ها به این امر کمک زیادی می کند.

تفاوت فیگور و اکشن فیگور

تفاوت فیگور و اکشن فیگور

مهم ترین تفاوتی که بین فیگورها و اکشن فیگورها وجود دارد قابلیت حرکت آن هاست. فیگورها کاملا ثابت اند و اکشن فیگورها پیکره هایی با مفاصل متحرک هستند که البته طرفداران بیشتری نیز دارند. این اسباب بازی ها ممکن است مجهز به انواع لوازم جانبی مانند لباس، اسلحه و ماشین و… باشند.

انواع فیگور اسباب بازی

انواع فیگورهای اسباب بازی از شخصیت های پر طرفدار و معروف و یا انواع شخصیت کارتونی و سینمایی الهام گرفته و طراحی می شوند. به همین دلیل انواع فیگور اسباب بازی برای کودکان شامل فیگور یا اکشن فیگورهای ورزشی مثل فوتبال و کشتی کج ، فیگور های شخصیت های انیمه و بازیگران و شخصیت های کارتونی به عنوان رایج ترین انواع این محصولات شناخته شده اند.

این محصولات حدود 60 سال قبل وارد دنیای اسباب بازی ها شده‌اند بنابراین در طی این سال ها با وجود فیلم ها، کارتون و انیمیشن های جدید، هر ساله فیگور های متعدد و به روزی ساخته و روانه بازار می شدند.

معمولا فیگور های قدیمی معمولاً دیگر توسط تولیدکنندگان اسباب بازی ساخته نمی شوند و به همین دلیل داشتن انواع مختلف فیگورها برای دسته ای از افراد جنبه ی کلکسیونی دارد و به محض ورود فیگور و اکشن های جدید به بازار اقدام به خرید آن می کنند.

فیگورهای فوتبالی

در ادامه به معرفی چند نمونه از محبوب ترین انواع فیگور اسباب بازی برای کودکان می پردازیم:

فیگورهای فوتبالی

فیگور یا اکشن فیگورهای فوتبالی از اسباب بازی های محبوب طرفداران واقعی فوتبال است. بعضی از کلکسیون داران فیگورهای فوتبالی، با سال ها تلاش توانسته اند تا مجموعه ای از این فیگورها را جمع کنند و یکجا داشته باشند و همواره در انتظار عرضه ی فیگور های جدید هستند که در اسرع زمان آن ها را خریداری کرده و کلکسیون خود را تکمیل کنند.

در زمان های گذشته این محصولات بیشتر مورد توجه پسر ها قرار می گرفت اما امروزه هیچگونه مجدودیت جنسیتی و حتی محدودیت سنی برای فیگور و اکشن فیگور های جذاب فوتبالیست ها وجود ندارد و دخترانی که شیفته ی فوتبال هستند تمایل زیادی به خرید آن ها نشان داده‌اند.

درست است که این فیگور ها به عنوان اسباب بازی تولید می شوند، اما بیشتر یاد آور خاطرات هیجان انگیز فوتبالی و صحنه های به یاد ماندنی از فوتبالیست ها هستند. اگر به دنبال هدیه ی مناسب می گردید، این نوع از فیگور ها برای دوستداران دنیای فوتبال یکی از جذاب ترین هدیه های ممکن به شمار می رود.

فیگور شخصیت های محبوب کارتون و سینما

فیگور شخصیت های محبوب کارتون و سینما

شخصیت های برجسته زیادی در فیلم ها و انیمیشن های امروزی به عنوان ابر قهرمان شناخته شده اند و محبوبیت زیادی در بین بچه ها و حتی بزرگسالان دارند. لوازم جانبی عروسک و فیگور و اکشن فیگور شخصیت ها از روی این ابرقهرمان ها ساخته شده است.

فیلم ها، کارتون ها وانیمیشن های بتمن، بن تن، جنگ ستارگان، مرد عنکبوتی، لاک پشت های نینجا، جوکر و … دارای شخصیت های جذابی هستند که انواع فیگور اسباب بازی برای کودکان و اکشن فیگورها از روی آن ها تولید شده اند و همواره مدل های جدیدی از آن ها نیز به وارد دنیای اسباب بازی می شود.

شما می توانید اکشن فیگورهایی نظیر فیگور شخصیت های دیزنی، فیگور بن تن، اکشن فیگور جنگ ستارگان، اکشن فیگور سوپرمن، اکشن فیگور لاک پشت های نینجا، اکشن فیگور هالک، فیگور بتمن، فیگور اسپایدرمن، اکشن فیگور سالیوان،  اکشن فیگور King Shark، اکشن فیگور جوکر، اکشن فیگور آیرون من و مواردی از این دست را به راحتی در فروشگاه اسباب بازی نیما پروداکت پیدا کنید.

فیگور گروه پسران ضد گلوله BTS

فیگور گروه پسران ضد گلوله BTS

گروه شگفت انگیز هفت نفره بی‌ تی‌ اس (BTS ) یکی از گروه های پسرانه پاپ در کره جنوبی است که طرفداران زیادی هم بین کودکان و جوانان ایرانی دارند. ست فیگور اسباب بازی شخصیت های بی تی اس  مجموعه بازی 7 عددی پرطرفداری است که طراحی متفاوتی با سایر محصولات مشابه دارد و یک محصول چند منظوره به شمار می آید.

تمام شخصیت های گروه پسران ضد گلوله یعنی جین، شوگا، جی هوپ، آر ام، جیمین، وی و جونگ با طراحی بسیار جذاب در این مجموعه قرار دارند که همین مورد سبب شده جایگاه خود را میان دیگر محصولات این دسته اسباب بازی ها پیدا کند و فروش بسیار خوبی را کسب کند.

فیگور و اکشن فیگور کشتی کج

پرتکرار ترین سوالی که در مورد کشتی کج به ذهن می رسد این است که آیا کشتی کج واقعی است ؟ اما نکته اینجاست که تمام محبوبیت بازی کشتی کج به دلیل سرگرم کننده بودن آن است. کشتی کج در واقع تلفیقی از نمایش ، درام تلویزیونی ، کمدی بداهه سرایی ، داستان های خانوادگی، ورزش، مبارزه در رینگ، برنامه ریالیتی شو و یک برنامه تلویزیونی غیر واقعی دارای سناریو و همچنین سیرک های سیار است.

از این رو میتوان گفت کشتی کج ترکیبی از واقعیت و بازی است. ستاره های کشتی کج از آن دسته افرادی هستند که به طور معمول طرفداران بسیار زیادی دارند .افرادی که با وجود آنکه حاشیه ی زیادی اطرافشان را فرا گرفته ، اما باز هم دوستداران زیادی دارند که وقت خود را روی تماشای شوی آنها میگذارند.بسیاری از طرفداران این افراد را کودکان تشکیل می دهند ، اکشن فیگور کشتی کج طرح دیوید باتیستا با طراحی زیبا و نزدیک به شخصیت اصلی ، از سری اکشن فیگور های مورد علاقه پسر بچه ها است.

طرح های اکشن فیگور کشتی کج با جزئیات کامل و مطابق با شخصیت های واقعی ساخته شده اند و حتی روی این فیگورها، خالکوبی های شخصیت ها نیز در نظر گرفته گرفته شده است.

این اکشن فیگور ها دارای مفصل هایی هستند که قابلیت تحرک اجزاء مختلف آن ها مثل دست و پا را فراهم می کند و در برخی از طرح ها دست ها قابلیت چرخش تا 360 درجه را دارند و آرنج و مچ و زانو آن ها نیز متحرک هستند بنابراین می توانند حرکات مشت زدن و لگد زدن حالت های مختلفی را به خود بگیرند

به همین دلیل این اکشن فیگور ها یکی از جذاب ترین اسباب بازی ها محسوب می شوند و تا ساعت ها کودکان و نوجوانان را به بازی با خود تشویق می کنند.

Sting ، Roman Reigns، Dean Ambrose، Goldberg از معروف ترین بازیکن های کشتی کج هستند و اکشن فیگور آن ها طرفداران زیادی دارد.

فیگور چه تفاوتی با عروسک دارد؟

فیگور چه تفاوتی با عروسک دارد؟

بیشتر مردم بر این باورند که بین فیگور و عروسک تفاوت های زیادی وجود دارد. اما حقیقت چیز دیگریست! تفاوت بین فیگور و عروسک بسیار ناچیز است و تفاوت های موجود بر اساس کلیشه ها و هنجارهای جنسیتی است تا ویژگی های فیزیکی اسباب بازی.

عروسک ها یکی از قدیمی ترین اسباب بازی های کودکان هستندکه سال ها قبل تر از فیگور ها وارد دنیای اسباب بازی شده‌اند. در زمان های قدیم تفکر عموم این بود که هیچ پسری دوست ندارد با یک عروسک دخترانه بازی کند،

در آن زمان، عروسک ها خیلی بیشتر از یک اسباب بازی برای کودکان استفاده می شدند. برای مثال از آنها در مراسم ها و سایر مجالس مذهبی نیز استفاده می کردند.

امروزه، وقتی کلمه عروسک را می شنویم، احتمالا بیشتر ما به عروسک های باربی فکر می کنیم. عروسک باربی یک اسباب بازی محبوب برای دختران بوده که از لحاظ فنی در دسته عروسک های مد قرار دارند. امروزه باربی ها دارای تنوع بیشماری هستند. باربی حامله، باربی پزشک، باربی دوچرخه سوار از محبوب ترین باربی ها به شمار می آیند.

یکی دیگر از زیرمجموعه‌های عروسک که طرفداران زیادی در بین کودکان دارد، عروسک‌ پولیشی است.پولیشی ها اغلب ساختار نرمی دارند و دارای ویژگی های منحصر بفردی از جمله چشمان بزرگ و تیله ای دارند تا جذاب تر بنظر برسند.

لازم به ذکر است که اگرچه عروسک ها معمولاً به عنوان اسباب بازی های مینیاتوری که به شکل یک شخص یا حیوان طراحی می شوند، اما در بین اسباب بازی ها عروسک هایی به شکل ربات نیز به عنوان عروسک رباتی وجود دارند که قابلیت هایی نظیر کنترل از راه دور و پخش افکت های صوتی و نوری باعث جذابیت بیشتر آنها شده است.

سخن پایانی

فیگور یا اکشن فیگور های زیبایی از چهره های محبوب نوستالژیک و همچنین شخصیت های برجسته جدید، توسط بزرگترین شرکت ها در دنیا تولید می شوند.

انواع فیگور اسباب بازی برای کودکان نسل جدید از جمله جذاب ترین اسباب بازی ها به شمار می رود. مضاف بر اینکه بزرگتر ها نیز نباید از داشتن این شخصیت های کلکسیونی بی بهره بمانند.

فروشگاه نیماپروداکت این امکان را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده تا مطابق با نیاز و شرایط خود انواع اسباب بازی های اورجینال از جمله انواع فیگور اسباب بازی برای کودکان در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انتخاب و خریداری فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 14 =