بازی و سرگرمی کودک

چگونه ماشین اسباب بازی را اسپرت کنیم؟

چگونه ماشین اسباب بازی را اسپرت کنیم

چگونه ماشین اسباب بازی را اسپرت کنیم؟ بسیاری از افراد دوست دارند که ماشین بازی آن‌ها جذاب تر و خاص تر دیده شود به همین دلیل به دنبال اسپرت کردن آن هستند. منظور از اسپرت کردن ماشین اسباب بازی، مجموعه فعالیت هایی است که موجب زیباتر شدن و لوکس تر شدن و پر قدرت تر شدن خودرو می شوند.

ما در این مقاله کاربردی ترین ترفندها را برای اسپرت کردن ماشین اسباب بازی به شما معرفی خواهیم کرد. با پیاده‌سازی ترفندها می‌توانید یک ماشین اسباب بازی اسپرت و منحصر بفرد را داشته و از بازی با آن بی‌نهایت لذت ببرید. با ما همراه باشید.

6 ایده جذاب و کاربردی برای اسپرت کردن ماشین اسباب بازی

6 ایده جذاب و کاربردی برای اسپرت کردن ماشین اسباب بازی

1. نصب چرخ های جذاب اسپرت

اولین قدم در اسپرت کردن نمای ماشین های اسباب بازی تعویض رینگ و لاستیک های آن است. بسته به ماشین اسباب بازی خود، طیف گسترده ای از گزینه ها را خواهید داشت.

ماشین‌های آفرود جزء ماشین‌های اسپرت و جذاب محسوب می‌شوند و مهم‌ترین ویژگی ظاهری آفرودها چرخ‌های بزرگ و اسپرت آن‌هاست. لاستیک ها از عوامل مهم تاثیر گذار روی قیمت ماشین کنترلی آفرود هستند.

اگر می خواهید ماشین اسباب بازی ساده شما نیز به ماشین کنترلی آفرود زیبا تبدیل شود می توانید چرخ‌های آفرود را تهیه کرده و آ‌ن‌ها را جایگزین چرخ‌های کوچک ماشین کنترلی خود کنید.

نصب چرخ های جذاب اسپرت

2. تغییر رنگ بدنه ماشین

معمولا در زمان خرید ماشین بازی مانند ماشین کنترلی حرفه‌ای بیشتر به کیفیت قطعات و موتور توجه می کنید و رنگ بدنه و ظاهر ماشین اسباب بازی در آن زمان اولویت شما نیست.

اما چگونه ماشین اسباب بازی را اسپرت کنیم و به ظاهر دلخواه خود تبدیل کنیم؟ شما می توانید به سادگی با تغییر رنگ بدنه، ماشین کنترلی اسپرتی با رنگ جذاب و خاص خود داشته باشید.

مراحل تغییر رنگ بدنه ماشین کنترلی:

  • پیچ‌های بدنه اصلی را باز کرده و بدنه ماشین را از سایر قسمت‌ها جدا کنید.
  • استیکرهای روی بدنه را بکنید و با یک سمباده رد چسب آن را پاک کنید.
  • بعد از تمیز شدن بدنه، با اسپری از فاصله بدنه را به آرامی رنگ کنید.
  • و در پایان آن را در مکانی مناسب قرار دهید تا خشک شود.
  • تغییر رنگ بدنه ماشین

3. چسباندن استیکر روی بدنه ماشین

چسباندن استیکر و برچسب روی بدنه ماشین اسباب بازی، ظاهر آن را به شدت اسپرت و جذاب خواهد کرد. بنابراین می‌توانید بنا به سلیقه خود، پس از رنگ کردن بدنه را با استیکرهای اسپرت مختلف طراحی کنید.

4. افزایش توان و قدرت حرکت ماشین های کنترلی

قدرت و توان حرکت از فاکتور های جذابیت یک ماشین کنترلی به حساب می آیند. زیرا هرچه یک ماشین آرسی قدرت و توان بیشتری برای حرکت داشته باشد، بازی با آن لذت بخش تر خواهد بود.

برای این کار می‌توانید از باتری‌های پر قدرت با توان بالا استفاده کنید. قیمت ماشین کنترلی که دارای باتری های پر قدرت است نسبت به دیگر ماشین های مشابه بالاتر خواهد بود. باتری های قوی علاوه ‌بر افزایش توان حرکت ماشین، مدت زمان بیشتری هم شارژ را حفظ می کند.

5. استفاده از چراغ های نئونی

اقتصادی ترین راه برای بهبود اسپرت کردن ماشین اسباب بازی، افزودن چراغ های نئونی به آن است. می‌توانید چراغ‌های ماشین اسباب بازی را با چراغ‌های شب رنگ یا پر نورتر تعویض کنید. چسباندن استیکر روی چراغ‌ها نیز می‌تواند جذابیت بیشتری به ماشین اسباب بازی شما بدهد.

نصب بوق و آژیر خطر روی ماشین اسباب بازی

6. نصب بوق و آژیر خطر روی ماشین اسباب بازی

روی ماشین کنترلی‌های معمولی، بوق، آژیر و بلندگو نصب نمی‌شود. شما می‌توانید با افزودن بوق و آژیر هر صدایی را که دوست دارید از ماشین خود پخش کنید. پخش آهنگ از بلندگوی ماشین کنترلی یکی از جذاب‌ترین ایده‌ها برای اسپرت کردن آن هاست.

علاقه پسران به ماشین اسباب بازی اسپرت

کودکان در سنین پایین و مخصوصا پسرها علاقه شدیدی به ماشین های اسباب بازی اسپرت دارند. اگر قرار باشد برای پسربچه خود کادویی بخرید قطعا یکی از گزینه های شما خرید ماشین مک کویین یا سایر ماشین های اسباب بازی محبوب است.

ماکت ماشین های اسپرت اسباب بازی های با دوام و ماندگاری برای کودکان هستند. همچنین بسیاری از کلکسیون داران به دنبال تهیه ماشین های فلزی اسپرت و متنوع هستند تا کلکسیون ماشین فلزی خود را تکمیل کنند.

این مدل از ماکت ها واقعا جذاب و فوق العاده ‌اند که در طراحی آنها از نمونه ها‌ی اصلی ماشین های اسپرت الهام گرفته شده و بدنه ی آنها غالبا از جنس فلزی هستند. این ماشین ها دارای رنگ های شیک و جزئیاتی کاملا مشابه نمونه اصلی هستند. در های این خودرو به‌ راحتی باز و بسته‌ می‌ شوند و حس ماشین اسپرت واقعی را القا می کنند.

کجا ماشین اسپرت اسباب بازی بخریم؟

کجا ماشین اسپرت اسباب بازی بخریم؟

فروشگاه نیما پروداکت با داشتن مجموعه ای کامل از انواع ماشین اسباب بازی اسپرت فلزی و کنترلی و… با تنوع طرح و رنگ بسیار زیاد شما را در انتخاب ماشین مورد علاقه تان کمک می کند.

کافیست پس از مطالعه مشخصات کامل هر ماشین و مقایسه قیمت ماشین اسباب بازی بهترین و مناسبترین مورد را برای فرزند دلبند خود انتخاب کنید. در سریع ترین زمان ممکن سفارش خود را نهایی کنید و از مزایای ارسال سریع و بدون عیب و نقص محصول درب منزل بهره مند شوید.

سخن پایانی

ماشین بازی فایده های بسیاری برای بچه ها دارد و آنها را به نوعی برای زندگی آینده آماده می کند. فرقی نمی کند چه سن و جنسیتی دارید فقط کافی است به دنیای ماشین ها علاقه داشته باشید آن زمان است که داشتن یک ماشین اسباب بازی اسپرت شما را به وجد می آورد. شما می توانید ماشین اسباب بازی کاملا مشابه خودرویی که فرزندتان در در دنیای واقعی می بیند برای او تهیه کنید.

بازی با ماشین های اسپرت با قدرت بالاتر و زیبایی چشمگیرتر می‌تواند هیجان بسیاری برای شما به همراه داشته باشد. ما در این مقاله سعی کردیم تا بخش مهمی از اینکه چگونه ماشین اسباب بازی را اسپرت کنیم را خدمت شما ذکر کنیم . بنابراین با استفاده از این مقاله و نکات گفته شده در آن می‌توانید ایده های جالبی در اسپرت کردن ماشین اسباب بازی خود داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 8 =