بازی و سرگرمی کودک

معرفی بهترین برند های ماشین کنترلی برای کودکان | 2022

بهترین برند های ماشین کنترلی

بهترین برند های ماشین کنترلی مانند Traxxas / Kyosho / MCD / BT / Wltoys / MZ /EE  /Arma   Tamia / AMT / Exceed و موارد دیگری در بازار موجود هستند. اگر شما نیز از علاقه مندان ماشین های آرسی هستید، احتمالاً می‌دانید که یکی از فاکتورهای مهم در زمان خرید ماشین کنترلی ، توجه به برند آن است.

بدون شک ماشین‌های RC از دسته اسباب بازی هایی هستند که در قلب بچه‌ها جای دارند. از آنجایی که فناوری RC چندین دهه را در بر می گیرد، ماشین های کنترلی از زمان های گذشته تا کنون راه زیادی را پیموده اند و به همین جهت می توانند دستاوردهای شگفت انگیزی از جمله سرعت فوق العاده زیاد، زیبایی چشمگیر، و قابلیت ها و توانایی های حیرت آوری در حرکت روی سطوح سنگی و ناهموار داشته باشند.

در حال حاضر برندهای بسیاری در این حوزه مشغول تولید و طراحی انواع ماشین های کنترلی هستند. این مقاله با ارائه لیستی از بهترین برند های ماشین کنترلی به همراه اطلاعات ارزشمند در مورد تاریخچه و محصولات هر شرکت جستجوی شما را بسیار آسان می کند.

قبل از خرید تحقیق کنید!

قبل از خرید تحقیق کنید!

قطعا برای شما هم پیش آمده که آنچه را که برای خرید کالایی پرداخت کرده اید، هر چقدر هم که بالا باشد، دریافت نکرده‌اید. به همین دلیل است که دانستن اینکه کدام ماشین کنترلی ارزش هزینه شما را دارد حائز اهمیت است.

برندهای برتر در بازار ماشین های RC مانند برند سایر اجناس از جمله گوشی های هوشمند، به دلیل تضمین کیفیت بالای خود در ماشین های کنترل از راه دور مشهور هستند. به عنوان مثال، برند Mugen  دارای ماشین های کنترلی فوق العاده پیشرفته با فناوری تعلیق و میل محرک جلو است.

آیا قصد خرید ماشین بازی جدید در سال 2023 دارید؟ در این حوزه تازه وارد یا یک شخص حرفه ای و باتجربه هستید که به دنبال ارتقاء است ؟ هر تجربه ای که دارید، باید مطمئن شوید که پول خود را برای یک خودروی RC با کیفیت و مناسب با نیازهای خود خرج می کنید.

همه چیز به انتخاب شما بستگی دارد.

همه چیز به انتخاب شما بستگی دارد.

هنگام انتخاب از بین بهترین برند های ماشین کنترلی برای خرید، ابتدا باید در نظر داشته باشید که چه هدفی دارید. این به سلیقه شخصی و کاری که با ماشین کنترلی انجام خواهید داد بستگی دارد. آیا قصد دارید برای تفریح و سرگرمی با آن بازی کنید یا دوست دارید که به صورت حرفه ای و در مسابقات از آن استفاده کنید؟

هنگام خرید کامیون اسباب بازی و دیگر مدل های اتومبیل های آرسی، اتومبیلران های حرفه ای به دنبال وسایل نقلیه ای می گردند که سرگرم کننده نیز باشد. آرسی های سرگرم کننده مانند Traxxas را می توان در صورت خرابی قطعه به راحتی تعویض کنید و یا اگر بخواهید عملکرد آن را بهبود بخشید، ارتقا دهید. برخی از ماشین ها قابلیت مونتاژ دارند، در حالی که مدل های دیگر نیاز به ساخت از پایه دارند.

اولین تصمیمی که باید بگیرید به مقیاس ماشین برمی گردد. مقیاس یک ماشین کنترلی اندازه آن را در مقایسه با نمونه واقعی آن نشان می دهد. اگر مقیاس یک وسیله نقلیه 10/1 باشد، به این معنی است که 10 برابر کوچکتر از نمونه‌ی واقعی خود است.

معرفی 7 برند برتر ماشین کنترلی در دنیا

معرفی 7 برند برتر ماشین کنترلی در دنیا

همه‌ی ما به سرگرمی نیاز داریم تا به کمک آنها از شلوغی ها و فشارهای زندگی روزمره فرار دور شویم. چیزی که ذهن ما را از دنیا دور کند، حتی برای چند ساعت. همچنین چی چیزی بهتر از خرید ماشین مک کویین یا ماشین پلیس کنترلی برای هدیه به پسربچه هاست؟

بنابراین اگر به دنبال سرگرمی ای مهیجی هستید که هر بار لبخندی بر لبانتان بیاورد، ماشین های کنترلی بهترین انتخاب برای شماست. آنها فرصتی مناسب برای شادی و استراحت را برای شما فراهم خواهند کرد.

برندهای ماشین کنترلی متعددی وجود دارند که می‌توانید روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید. در ادامه فهرستی از بهترین برند های ماشین کنترلی و اینکه چرا باید آنها را انتخاب کنید، قرار دارد.

  1. ARRMA

این برند به دلیل دوام و اندازه بزرگتر آن نسبت به اکثر ماشین های کنترلی شناخته شده است. این ماشین برای کسانی که از آن برای تفریح در هر مکانی لذت می برند، ایده آل است.

ماشین های این برند در سطوحی فراتر از یک سطح صاف عالی هستند، بنابراین می توانید آنها را تقریباً در هر جایی که دوست دارید ببرید و در هر زمینی رانندگی کنید.

یکی از نکات مهم درمورد ماشین های ARRMA این است که شارژ آنها حدود 45 دقیقه طول می کشد و حدود 15 دقیقه یا بیشتر قابل استفاده است.

  1. MZ

یکی از برند های مطرح در زمینه تولید ماشین های کنترل از راه دور، کمپانی MZ است که ماشین های متنوعی را طراحی و روانه بازار کرده است. MZ محصولات خود را با استفاده از مواد اولیه مقاوم، استاندارد و درجه یک تولید می کند، به همین دلیل ماشین های ام زد طرفداران بسیار بالایی در بین آرسی بازان دارند.

قیمت ماشین کنترلی آفرود برند MZ دارای بازه گسترده ای است که علاقه مندان می توانند با توجه به بودجه خود مناسب ترین مدل را برای خود انتخاب کنند.

  1. HB

این برند ممکن است برای افراد تازه وارد که به دنبال شروع سرگرمی با آرسی های خود هستند مناسب نباشد. هدف ماشین‌های HB Racing RC تنها یک چیز است: برنده شدن در مسابقات قهرمانی. برند Traxxas، یکی از بزرگترین رقبای آن محسوب می شود.

اگر از ساختن چیزهایی از پایه لذت می برید، پیشنهاد می کنیم با خرید یک ماشینHB Racing RC  خودتان را به چالش بکشانید و یک ماشین کنترل از راه دور قهرمانی منحصر بفرد برای خود بسازید.

  1. Wltoys

در دنیای ماشین های آرسی یکی از معروف ترین برند ها که از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است برند wltoys است که نسخه های زیادی از ماشین های RC وارد بازار کرده است. قیمت ماشین کنترلی این برند بسیار مناسب بوده و در عین حال از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار هستند به گونه‌ای که تقریباً به جرأت می توان گفت تمام کاربران خود را راضی نگه می دارند.

  1. HPI

این برند مدت‌هاست که در دنیای ماشین های کنترلی به دلیل دوام و طراحی‌های حرفه ای و فوق العاده‌اش مورد تشویق قرار گرفته است. ماشین های کنترلی این برند به قدری واقعی به نظر می رسند که احساس می کنید داخل آن نشسته و رانندگی می کنید. اگر به دنبال خودروهای RC هستید که بسیار مشابه نمونه های واقعی باشند، HPI  برند شماست.

این ماشین ها نه تنها دوام بالایی دارند، بلکه در هر زمان برای رفتن به مناطقی غیر مسطح نیز آماده هستند. از آنجایی که آن‌ها از دهه ۸۰ میلادی وجود داشته‌اند، می توان نتیجه گرفت که این برند امتحان خود را پس داده و در طی این زمان پیشرفت چشمگیری کرده است.

  1. AMT

اگر به دنبال یکی ‌از بهترین برند های ماشین کنترلی هستید، مطمئنا برند AMT زیاد شنیده اید. این برند یکی از تولید کنندگان برتر است که بهترین و مقاوم‌ترین محصولات را وارد بازار ماشین های آرسی کرده است.

  1. Kyosho

کیوشو به‌عنوان یکی از بهترین برند های ماشین کنترلی در دنیا ، هرگز با خودروها و آرسی های باکیفیت خود، مخاطبانش را ناامید نمی‌کند.

اگر برای مسابقه وارد زمین ماشین های کنترلی می شوید، سرمایه گذاری روی کیوشو به این معنی است که از یکی از سریع ترین آرسی های موجود در بازار استفاده می کنید.

این برند بیش از 40 سال سابقه دارد و این یعنی آن‌ها آموخته‌ها و تجربیات بسیار خود را برداشته و در طراحی حرفه ای و قطعات خودروی خلاقانه‌ای که دائماً برای مشتریان خود به کار می‌برند، قرار داده‌اند.

برندهای بیشتر برای انتخاب شما…

برندهای بیشتر برای انتخاب شما…

علاوه بر 7 برند برتر ماشین های کنترلی که در بالا به آنها اشاره کردیم، چندین سازنده دیگر نیز وجود دارند که می توانید برای داشتن یک ماشین آرسی با دوام و تجربه رانندگی هیجان انگیز به آنها اعتماد کنید. EE، Tamiya ،Axial ،BT ، Exceed برخی از آنها هستند.

اگر هنوز در این سرگرمی مبتدی هستید، می توانید با یکی از برندهای ذکر شده در بالا شروع کنید. شما می توانید مدل را بر اساس بودجه و اولویت خود انتخاب کنید و شاهد باشید که چگونه آنها شما را با محصولات خود تحت تاثیر قرار می دهند!

بهترین برند های ماشین کنترلی

و در پایان… 

برندهای ماشین های کنترلی فراوانند و با توجه به اینکه این برندها همگی ماشین های RC با کیفیت بالا و ویژگی‌های ستودنی طراحی و روانه بازار می‌کنند، قطعاً انتخاب اینکه کدام یک متناسب با نیاز شما واقعاً بهترین است دشوار است.

چه به دنبال خرید ماشین اسباب بازی از یکی از بهترین برند های ماشین کنترلی باشید یا بخواهید چیزی جدیدی را امتحان کنید، این مقاله تمام اطلاعاتی را که برای تصمیم گیری نیاز دارید در اختیار شما قرار داده است تا آگاهانه تصمیم بگیرید و ماشین کنترلی بعدی خود را با اطمینان انتخاب کنید.

با خرید ماشین کنترلی از فروشگاه نیماپروداکت با مناسب ترین قیمت از گارانتی سلامت و ضمانت کیفیت ساخت محصول بهره مند شوید. نیماپروداکت این امکان را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده تا مطابق با نیاز و شرایط خود به دو روش حضوری و اینترنتی محصول مورد نظر خود را انتخاب و به راحتی خریداری فرمایید.

اگر قصد خرید اسباب بازی های اورجینال و جدید را دارید این صفحه مخصوص شماست. شما میتوانید با اضافه کردن محصولات مورد نظر خود به سبد خرید و ثبت سفارش، آن ها را در سریع ترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − پانزده =