بازی و سرگرمی کودک

انواع اسباب بازی حرکتی برای کودکان

انواع اسباب بازی حرکتی برای کودکان

انواع اسباب بازی حرکتی برای کودکان به عنوان یک مکمل عالی برای مجموعه اسباب بازی آنها به شمار می روند. اسباب بازی های حرکتی محدود به ماشین های اسباب بازی نیستند و اسباب بازی های پروازی به اشکال مختلف مثل هواپیما یا هلیکوپتر اسباب بازی نیز تولید و روانه بازار شده اند.

انواع اسباب بازی های حرکتی گزینه های خیلی خوبی برای خرید هستند که توجه بسیاری از کودکان را در همان نگاه اول به خود جلب می نمایند. به این ترتیب می توانید برای کودکان در هر سنی که باشند اسباب بازی های حرکتی خریداری کنید و تنها تفاوت در انتخاب مدل های آن است.

اگر قصد دارید انواع اسباب بازی حرکتی برای کودکان خود چه دختر و چه پسر تهیه کنید، لازم است با مزایای شگفت انگیز این دسته از اسباب بازی ها نیز آشنا شوید . اسباب بازی های حرکتی باعث رشد و تقویت مهارت های حسی و حرکتی و همچنین افزایش قدرت دید فضایی و توانایی حل مسئله در کودکان شما می شوند. ضمن اینکه بچه ها می توانند ساعت های طولانی، بدون احساس خستگی از این اسباب بازی ها استفاده کنند و سرگرم شوند.

آشنایی با بهترین اسباب بازی های حرکتی

آشنایی با بهترین اسباب بازی های حرکتی

داشتن تحرک و فعالیت در حین بازی با وجود اسباب بازی های متنوع لطف دیگری دارد. بهترین اسباب بازی ها دارای یک ویژگی مشترک هستند. آنها امکان بازی های گروهی را فراهم می کنند و حس نشاط و اعتماد به نفس را در کودکان بالا می برند. انواع اسباب بازی حرکتی از این ویژگی برخوردارند. چند نمونه از بهترین اسباب بازی های حرکتی ، عبارتند از:

ماشین اسباب بازی

هر کودکی رویای داشتن انواع ماشین های اسباب بازی را دارد. امروزه ماشین ها دارای تنوع گسترده ای در دنیای اسباب بازی ها هستند . بنابراین می توانید در زمان خرید ماشین اسباب بازی انتخاب راحت تری در بین گزینه های موجود داشته باشید.

ماشین های اسباب بازی به کمک حرکت چرخ های خود و قابلیت حرکت روی زمین می توانند ساعت ها بچه ها را سرگرم کنند. تصور کنید چقدر برای بچه ها هیجان انگیز است که عروسک های خود را سوار ماشین کنند و آن ها را دور تا دور خانه بگردانند و یا اینکه توانایی هدایت و کنترل ماشین خود را از راه دور داشته باشند.

تنوع ماشین های اسباب بازی بی پایان است. آنها در ابعاد، رنگ و طرح، قابلیت های مختلف تعبیه شده روی ماشین ها و… تولید می شوند.

بعضی از مدل های ماشین بازی جنس پلاستیک و در ابعاد کوچک ساخته شده است که به ماشین های تصادفی یا عقب کش نیز معروفند. مدل های دیگری نیز وجود دارند که بسیار شبیه به ماشین های واقعی طراحی شده اند. برخی دیگر مانند ماشین مک کویین یا ماشین بتمن با طرح شخصیت های مورد علاقه کودکان تولید می شوند.

در این بین، ماشین کنترلی آفرود محبوبیت بسیار زیادی بین بچه ها دارند و تقریباً همه کودکان آرزوی داشتن یک ماشین کنترلی را در سر دارند.

آشنایی با بهترین اسباب بازی های حرکتی

موتور اسباب بازی

چه چیزی از این بهتر که آرزوهای بزرگ کودکان را در دنیای کوچکشان محقق کنیم؟ بیشتر بچه ها چه پسر چه دختر بچه ها موتور سواری را تجربه کرده اند و دوست دارند موتور منحصر به فرد خود را داشته باشند.

امروزه انواع موتور سیکلت‌ها در دنیای بزرگسالان عیناً در اندازه های کوچک برای بچه ها شبیه سازی شده اند. تنوع این موتورها بسیار وسیع است، از موتور های کوچک پلاستیکی گرفته تا انواع بزرگتری که قابلیت سوار شدن دارند.

علاوه بر این در دنیای اسباب بازی ها انواع موتورهای کنترلی نیز برای بازی بچه ها تولید شده اند. تنوع زیاد موتور های اسباب بازی امکان خرید برای هر سلیقه ای را فراهم می کند . به همین خاطر انتخاب و خرید این اسباب بازی ، کاملا به سلیقه کودک دلبند شما بستگی دارد.

هواپیما و هلیکوپتر اسباب بازی

اسباب بازی های پروازی از دیگر انواع اسباب بازی حرکتی برای کودکان هستند که رویاهای آنها را دست یافتنی تر کرده اند. انواع مختلفی از  اسباب بازی های هواپیما و هلیکوپتر وجود دارند که گستره ی سنی تمام کودکان را در بر می گیرد.

اسباب بازی های پروازی ساده مثل هلیکوپتر موزیکال ، از اسباب بازی های ایده آل کودکان در رده های سنی زیر 3 سال هستند که هنوز درک شناختی درستی پیدا نکردند، هر چه سن کودکان بیشتر می شود می توانند انواع پیشرفته تر آن ها و ماکت ها را تهیه کنند و از بازی با هلیکوپتر کنترلی لذت ببرند.

کامیون اسباب بازی

دسترسی به ماشین های سنگین واقعی برای کودکانی که علاقمند به این نوع از ماشین ها هستند کمی دشوار است. اما جای نگرانی وجود ندارد، اسباب بازی ها این محدودیت های دنیای واقعی را برای کودکان جبران می کنند.

شما در دنیای اسباب بازی شاهد لیست بی پایانی از ماشین های اسباب بازی هستید. در این بین انواع اسباب بازی ماشین های سنگین از جمله تریلی، کامیون، لودر و تراکتور اسباب بازی نیز در این لیست دیده می شود.

داشتن انواع مدل این ماشین های بزرگ اسباب بازی برای بچه های خوش ذوقی که علاقه زیادی به ماشین های عمرانی و کشاورزی دارند و دوست دارند با آن ها بازی کنند، مناسب است.

قطار اسباب بازی

اگر کودک شما به ماشین های اسباب بازی ریلی و یا کیت یا پیست مسابقه ای ماشین علاقه دارد، می توانید گزینه های جذاب بسیاری را برای او پیدا کنید. امروزه قطار های زیبا و پیشرفته ای در دنیای اسباب بازی ها تولید و عرضه می شوند که از لحاظ ظاهری بسیار به قطار های واقعی شبیه هستند و حتی ممکن است دارای قابلیت های جذابی از جمله تولید دود و صدا در حین حرکت باشند.

در برخی مدل ها ریل اسباب بازی نیاز به مونتاژ دارد که پس از سر هم شدن متراژ زیادی نیز پیدا می کند و که این امر باعث می شود کودکان شما ساعت ها از ساخت ریل و مشاهده ی حرکت قطار روی آن لذت برده و سرگرم شوند.

کیت های مسابقه‌ای نیز مانند ریل قطار بعد از مونتاژ شدن برای بچه ها فوق العاده جذاب هستند. علاوه بر این، آموزش علائم ها نیز در حین بازی با این مجموعه امکان پذیر است.

اهمیت انواع اسباب بازی حرکتی برای کودکان

اهمیت انواع اسباب بازی حرکتی برای کودکان

در حالی که ممکن است فقط به دنبال اسباب بازی سرگرم‌کننده‌ای باشید که کودکتان بتواند با آن لحظات شادی داشته باشد، دلایل زیادی نیز وجود دارد که اسباب بازی های حرکتی برای کودک شما و رشد او حائز اهمیت است.

از بزرگترین مزایای انواع اسباب بازی حرکتی برای کودکان می توان به رشد و تقویت استخوان ها، ماهیچه ها و حتی مغز کودکان هنگام بازی با این اسباب بازی ها اشاره کرد. داشتن یک سبک زندگی فعال از نظر فیزیکی، به ویژه دوران کودکی و سنین پایین، به آنها کمک می کند تا عادات بهتر و سالم تری داشته باشند که سلامت جسمی و روانی آنها را تضمین کند.

علاوه بر این، اسباب بازی های حرکتی به توسعه مهارت‌های اجتماعی و استدلالی کمک می‌کنند و در رشد کودک شما در حین بازی و تعامل با دیگران نقش بسزایی دارند و همچنین تفکر مستقل و حل مسئله را در آنها تقویت می‌کنند بنابراین باعث افزایش تمرکز در کودکان می شوند.

در نهایت، بازی با این دسته از وسایل یک راه عالی برای تشویق کودکان و توسعه مهارت های کلامی، استدلال، خلاقیت، مهارت های حرکتی و هماهنگی دست و چشم آنهاست.

از کجا اسباب بازی های حرکتی بخریم؟

از کجا اسباب بازی های حرکتی بخریم؟

اگر قصد خرید اسباب بازی حرکتی دارید ولی هنوز انتخاب خاصی برای کودک خود ندارید، اصلاً جای نگرانی نیست. گزینه های بسیار خوبی برای انتخاب اسباب بازی حرکتی مناسب برای انواع بازی های مفرح و هیجان انگیز را می توانید در فروشگاه اسباب بازی نیماپروداکت برای فرزند دلبند خود پیدا کنید. وسعت تنوع اسباب بازی در این فروشگاه، انتخاب را برای شما راحت تر می کند. ویژگی های هر اسباب بازی و مزایای هر کدام از آن ها، شما را برای خرید وسوسه خواهد کرد.

و در پایان…

اسباب بازی های دوران کودکی از مهمترین و تاثیرگذارترین وسایلی هستند که جسم  و روحیات کودک را شکل می دهند. اسباب بازی های حرکتی در این بین با ایجاد هیجان و احسات خوب تاثیرات بسیار مثبتی در کودکان خواهند داشت.

اسباب بازی های حرکتی با ایده گرفتن از انواع ماشین های حمل و نقل عمومی یا ماشین های سنگین عمرانی و کشاورزی مانند تراکتور، کامیون، جرثقیل یا ماشین مشاغل مثل آمبولانس و ماشین پلیس… برای بچه ها تهیه و تولید شده اند.

داشتن انواع اسباب بازی حرکتی برای کودکان می تواند بسیار لذت بخش و هیجان انگیز باشد. لذت و هیجان به ویژه در مدل های کنترلی دو چندان خواهد بود و کودکان را به وجد خواهد آورد.

در فروشگاه نیماپروداکت، برای خرید انواع اسباب بازی حرکتی برای کودکان امکان مشاهده ی تصاویر محصولات و همچنین قیمت آنها و ویژگی ها و توضیحات مرتبط با آن ها برای شما عزیزان فراهم شده است.

شما می توانید با جستجو در صفحه اسباب بازی های مورد نظر به راحتی مدل های مختلف اسباب بازی های حرکتی را از نظر اندازه، رنگ، برند، کیفیت، قیمت و … مقایسه کنید و مناسب ترین گزینه را سفارش دهید. با اضافه کردن محصولات مورد نظر خود به سبد خرید و ثبت سفارش، آن ها را در سریع ترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − دوازده =