بازی و سرگرمی کودک

معرفی 10 اسباب بازی دخترانه برای کودکان

اسباب بازی دخترانه برای کودکان

اسباب بازی دخترانه برای کودکان انواع و مدل‌های مختلفی دارد که می‌توان از عروسک‌های پولیشی و باربی، بازی‌های فکری و لگو به عنوان پرطرفدار ترین‌ها نام برد. وجود این مدل‌های مختلف باعث می‌شود تا دختر بچه شما هیچوقت از اسباب بازی هایش خسته نشود و غرق در دنیای رنگی و زیبای اسباب بازی‌ها شود.

تنوع بالای اسباب بازی‌ها باعث شده تا هنگام خرید به خصوص وقتی که مناسبتی مانند تولد پیش روی ما است بسیار دشوار است. برای خرید اسباب بازی دخترانه برای کودکان زیر سه سال باید به نکات زیادی مانند تناسب با سن کودک، علاقه کودک و … را در نظر گرفت تا بتوان بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کرد.

اسباب بازی دخترانه برای تولد

اسباب بازی دخترانه برای تولد

انتخاب هدیه برای هر کودکی می تواند چالش برانگیز باشد به خصوص زمانی که آن کودک دختر خودتان باشد. هنگامی که دختر بچه‌ی شما هدیه‌ی ای را در دستان شما می‌بیند بسیار خوشحال و هیجان زده می‌شوند.

بعضی از اسباب بازی‌ها در میان دختربچه‎‌ها از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. دختر بچه‌ها به دلیل داشتن احساسات دخترانه و لطیف خود تمایل زیادی به عروسک‌ها دارند تا بتوانند آنها را نوازش کنند و به آغوش بکشند. اسباب بازی‌های آشپزی و یا خیاطی نیز گزینه‌های مناسبی برای هدیه تولد هستند. دختربچه‌ها عاشق آشپزی هستند و این اسباب بازی‌ها آنها را ساعت‌ها سرگرم آشپزی خواهند کرد.

برای کودکانی که عاشق باربی هستند نیز خرید عروسک باربی برای تولدشان می‌تواند آنها را بسیار خوشحال کند. کودک شما می‌تواند لباس باربی خود را عوض کرده، آنها را سوار کالسکه کرده و ساعت ها با این اسباب بازی سرگرم شود.

اسباب بازی دخترانه برای تولد - تا شش ماهگی

اسباب بازی دخترانه برای تولد – تا شش ماهگی

کودکان تا شش ماهگی درک زیادی از اطراف خود ندارند و وابستگی آنها بیشتر به افراد خانواده خود هستند.

کودکان شش ماهه توجه زیادی به صداهای اطراف خود میکنند و به همین دلیل اسباب بازی‌های موزیکال و جغجغه‌ها برای این کودکان مناسب هستند. البته هنگام خرید اسباب بازی دخترانه برای کودکان خردسال باید به ریز و نوک تیز نبودن این اسباب بازی‌ها توجه کنید تا نگران بلعیدن و آسیب رساندن کودکان به خود را نباشید.

اسباب بازی دخترانه برای تولد – شش ماه تا یک سالگی

اسباب بازی دخترانه برای تولد – شش ماه تا یک سالگی

کودکان در سن کم کم توانایی‌های حرکتی خود را گسترش می‌دهند. آنها می‌توانند بعضی از اشیاء را در دست بگیرند و یا به کمک تکیه گاه سرپا بایستند. اسباب بازی‌های واکر به کودکان کمک می‌کنند تا سرپا بایستند و به کمک آنها راه رفتن را یادبگیرند.

آنها بسیار مشتاق به پرتاب و گرفتن اشیا هستند و به همین دلیل اسباب بازی‌های مانند حلقه هوش برای آنها می‌تواند بسیار سرگرم کننده باشد.

لگو‌های اشکال هندسی از قطعات بزرگ ساخته شده اند نیز برای کودکان تا سن یک سالگی مناسب هستند. بزرگ بودن قطعات این لگو‌‌‌ها علاوه بر راحتی بازی با آنها، خطر بلعیده شدن توسط کودکان را به صفر می‌رساند.

اسباب بازی دخترانه برای تولد- یک سالگی تا سه سالگی

مهارت‌های مختلف مانند مهارت گفتاری، حرکتی و اجتماعی کودکان در این دوره بسیار رشد و تقویت میشوند. کودکان به تدریج می‌توانند بعضی از کلمات را تلفظ کنند، بدون کمک راه روند و با همسن‌های خود ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل هدیه‌ای که هم سو با این ویژگی ها باشد بسیار مناسب این گروه سنی است.

برای تقویت توانایی گفتاری کودکان اسباب بازی‌های سخنگو بسیار مناسب هستند. برای مثال عسل سخنگو که یک اسباب بازی دخترانه ایرانی است که کلمات فارسی را به خوبی ادا می‌کند و مناسب کودکان یک تا سه ساله است.

برای تقویت راه رفتن و تعادل کودکان نیز اسباب بازی‌های واکر و یا سه چرخه‌های پلاستیکی بسیار مناسب هستند. رکاب زدن به تقویت عضلات در این سن کمک می‌کند.

برای تقویت کار گروهی و ارتباط کودک با دوستانش نیز اسباب بازی‌هایی که بتوان به صورت گروهی انجام داد انتخاب خوبی هستند.

معرفی 10 اسباب بازی دخترانه برای کودکان زیر سه سال

معرفی 10 اسباب بازی دخترانه برای کودکان زیر سه سال

عروسک باربی

در میان تمامی مدل‌های اسباب بازی دخترانه برای کودکان، عروسک باربی از محبوبیت بالایی برخوردار است. عروسک‌ باربی یک عروسک دخترانه زیبا است که از یکی بهترین و محبوب ترین عروسک‌های دنیا بشمار می‌رود این عروسک به دلیل شباهتی که با انسان بالغ دارند در میان دختر بچه‌ها بسیار پرطرفدار شده است. امروزه این عروسک‌ها در شکل و اندازه‌های مختلف و با شغل‌های متخلف عرضه شوند. باربی فرشته، اسکیت سوار و آشپز از انواع این عروسک‌ها هستند.

باربی حامله نیز از پرطرفدار ترین عروسک‌های باربی بشمار میرود. این عروسک‌ها به عنوان یک مادر می‌توانند تبدیل به هم صحبت‌های خوبی برای کودکان شوند. با خرید باربی حامله برای دختربچه‌ها، آنها احساسات و عواطف یک مادر مهربان را درک می‌کنند و از عروسک‌ها خود به خوبی مراقبت خواهند کرد.

اکشن فیگور

اکشن فیگور‌ ها اسباب بازی‌های مینیاتوری و کوچکی هستند که بر اساس شخصیت‌‌‌های انیمیشنی و یا کارتونی طراحی شده‌اند. فیگور دختر کفشدوزکی و دختر توت فرنگی جز فیگور های پرطرفدار در میان کودکان هستند.

ست‌های رنگ آمیزی

برای کودکانی که عاشق رنگ آمیزی هستند، ست های نقاشی و رنگ آمیزی هدیه‌ای بسیار جذاب خواهند بود. کودک شما با کمک این ست‌ها نحوه درست رنگ آمیزی را یاد میگیرند. رنگارنگ بودن این ست‌ها برای کودکان زیر سه سال بسیار جذاب است و آنها را علاقمند به نقاشی کردن خواهد کرد.

لگو

یکی دیگر از انواع اسباب بازی دخترانه برای کودکان لگو است. اسباب بازی لگو علاوه بر سرگرم کننده بودن به تقویت هوش و حواس کودکان نیز کمک می‌کند. کودکان می‌توانند در کنار دوستان یا خانواده خود با ساخت انواع لگو ها خلاقیت خود را تقویت کنند. از لگو های معروف دخترانه می‌توان از لگو سری دوستان نام برد.

بازی فکری

بازی‌های فکری نیز از اسباب بازی های جذاب و چالش برانگیز برای کودکان هستند. این اسباب بازی ها برای دختر بچه‌هایی که نسبت به ریاضیات و معماها علاقه نشان می‌دهند بسیار مناسب هستند. این اسباب بازی ها کاملا بهداشتی هستند و در ساخت آنها از مواد شیمیایی مضر به کار نرفته است.

سه چرخه و واکر

یکی دیگر از انواع اسباب بازی دخترانه برای کودکان واکرها هستند. این اسباب بازی ها به کودکان کمک می‌کنند تا سریع تر راه رفتن را یادگرفته و تعادل خود را تقویت کنند.

ممکن است در تصور بسیاری از افراد سه چرخه‌ها و دو چرخه‌ها اسباب بازی‌‌های پسرانه هستند. اما در واقع این یک باور نادرست است. اسباب بازی‌‌های حرکتی برای تفریح و یادگیری فارغ از هر جنسیتی ساخته شده اند. البته که دو چرخه برای کودکان زیر سه سال مناسب نیستند اما سه چرخه‌های آموزشی برای دختر بچه‌هایی که علاقه به سه چرخه دارند انتخاب‌های بسیار جذابی هستند.

اسباب بازی آشپزخانه

این اسباب بازی‌ها نمونه‌های کوچک ولی واقع گرایانه‌ی یک آشپزخانه واقعی هستند. آشپزی جز مهارت‌هایی است که در هر خانه‌ای مشاهده می‌شود به همین دلیل کودکان بسیار به آشپزی و وسایل آن علاقه مند هستند. میز آشپزی، باربیکیو اسباب بازی، فست فود اسباب بازی، ست چای خوری و … از بهترین وسایل بازی آشپزخانه برای کودکان هستند که هر دختر بچه‌ای را شیفته‌ی آشپزی می‌کند.

اسباب بازی موزیکال

اسباب بازی موزیکال طیف وسیع و بزرگی از اسباب بازی‌های کودکان زیر سه سال را تشکیل داده اند. این اسباب بازی‌ها به دلیل گوشنواز بودن و تولید موزیک‌های جذاب بیشتر برای نوزادان طراحی و ساخته شده اند تا آنها را سرگرم کنند. آویز تخت موزیکال، عروسک موزیکال و حتی یخچال موزیکال از جمله این اسباب بازی ها هستند.

عروسک پولیشی

عروسک پولیشی جزء محبوب ترین و دوست داشتنی ترین عروسک‌های بازار هستند که ما این عروسک‌هارا برای هدیه تولد به شدت پیشنهاد می‌کنیم. عروسک‌های پولیشی از الیاف پنبه، پشم شیشه و پوشال ساخته شده اند که باعث نرمی و لطافت این عروسک‌ها شده است.

این عروسک‌ها مدل های مختلفی دارند؛ عروسک حیوانات مانند خرس و خرگوش و … ، شخصیت‌های دخترانه دیزنی و لی لی پوت‌ها از انواع عروسک پولیشی هستند که برای همه گروه‌های سنی به خصوص زیر سه سال مناسب هستند. قیمت عروسک پولیشی نسبت به سایر اسباب بازی‌ها مناسب تر است و شما با هر بودجه‌ای می‌توانید این عروسک‌ها را تهیه کنید.

عروسک‌های پولیشی علاوه بر تولد، برای مناسبتی مانند ولنتاین هم هدیه‌ای جذاب هستند.

خمیر بازی و کاردستی

خمیر بازی و ست‌های سفالگری نیز برای کودکان زیر سه سال بسیار مناسب هستند. ست‌های سفالگری دارای همه‌ی وسایل لازم برای یک کودک علاقمند می باشد تا با استفاده از خلاقیت خود مدل‌های جذابی را خلق کنند. خمیر‌های بازی نیز در مدل‌های مختلف ساخته شده اند تا کودک شما بتواند در خانه نیز شکل و اجسام مورد علاقه خود را بدون هیچ محدودیتی بسازند.

کجا اسباب بازی دخترانه را برای تولد بخریم؟

کجا اسباب بازی دخترانه را برای تولد بخریم؟

فروشگاه نیما پروداکت با چندین سال سابقه درخشان در تامین انواع اسباب بازی دخترانه در تهران است علاوه بر تضمین اصالت و سلامت کالا ها به شما این اطمینان را می دهد که محصولی با کیفیت و مناسب خریداری می کنید. همچنین شما می توانید در صورت داشتن هرگونه سوال با کارشناسان فروش ما در تماس باشید تا خریدی آسوده و مطمئن را تجربه کنید.

سخن پایانی

هرچند خرید عروسک دخترانه برای تولد آنها بسیار مرسوم است اما اسباب بازی‌ دخترانه برای کودکان محدود به عروسک‌ها نمی‌شوند. امروزه برای هر رده سنی‌ای اسباب بازی‌های متنوعی وجود دارد که شما با کمی جست و جو می‌توانید اسباب بازی موردعلاقه فرزند خود را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 14 =